«Η κοινωνία σε θέλει να είσαι απλώς ένα φωτοαντίγραφο, ποτέ ένα πρωτότυπο» Όσσο

Τετάρτη 21 Απριλίου 2010

Λεύτερα όχι ασύδοτα!!!

Σήμερα μέρα σημαδιακή, σαν σήμερα, η Ελλάδα στις 21 Απρίλη 1967 μπήκε σε μια επταετή δοκιμασία!
Καταλύθηκε η δημοκρατία και η βασικότερη έννοιά της, η λεύτερη έκφραση!
Προσωπικά έδωσα και δίνω, ότι κι όσα οι δυνάμεις μου επιτρέπουν, για να συμβάλω στη δυνατότητα κάθε ενός μας να εκφράζεται λεύτερα!
Λεύτερα όχι ασύδοτα!!!
Από και τούτο το μετερίζι, απ’ την «ΠΡΩΤΟΤΥΠΙΑ» χωρίς μικρόψυχες αγκυλώσεις, επέτρεψα και επιτρέπω την αναδημοσίευση της ύλης (κείμενα, φωτογραφίες, βίντεο…) αρκεί να αναφέρεται η να αποδεικνύεται η πηγή!
Ικανοποίηση νιώθω και θα νιώσω, αν δω μια δική μου φωτογραφία να κοσμεί ένα χώρο, να εμπλουτίζει ένα ρεπορτάζ!
Άλλο πράγμα τούτο κι άλλο κάτω από έργο μου να υπογράφουν άλλοι!
Η δημοσιογραφία έχει δεοντολογία και προπάντων ηθική!
Όταν αναδημοσιεύω άλλων «άρθρα, κείμενα και λοιπά πονήματα», φροντίζω ν’ αναγράφω την πηγή!
Συμπορευτές τις ενημέρωσης κρατήστε, αν σας είναι εύκολο, δεοντολογικές ισορροπίες, φροντίστε να διατηρείτε την αξιοπρέπειά σας!
ΥΓ: Αγαπητοί αναγνώστες, που με ρωτάτε, δεν έδωσα σε κανέναν το δικαίωμα να αναδημοσιεύει έργα μου, η μέρος αυτών και να τα συσχετίζει με άλλες θέσεις και απόψεις!
Ότι αυτά εκφράζουν και συνεπικουρούν, είναι αυτά που πρωτοδημοσιεύονται στην «ΠΡΩΤΟΤΥΠΙΑ» και μόνο!
Για όποιες παράτυπες, παραποιημένες συνάφειες, απευθυνθείτε στους δημιουργούς τους!
Ότι δημοσιεύω φέρει την υπογραφή μου και μόνο για δικά μου έργα είμαι υπεύθυνος!
Είπαμε!
Λεύτερα όχι ασύδοτα!!!

Δημήτρης Ντόκας