«Η κοινωνία σε θέλει να είσαι απλώς ένα φωτοαντίγραφο, ποτέ ένα πρωτότυπο» Όσσο

Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2012

Ανδρέας Μακρυπίδης: «Θετική η απάντηση του Υπουργείου Παιδείας για το ΕΠΑΛ Ναυπάκτου.»


Θετική απάντηση έδωσε η Υπουργός Παιδείας Άννα Διαμαντοπούλου στη ερώτηση που είχε καταθέσει από τον Οκτώβριο του 2011 ο Βουλευτής Ανδρέας Μακρυπίδης για την αντιμετώπιση του κτιριακού προβλήματος του ΕΠΑΛ Ναυπάκτου, αφού δρομολογείται επιτέλους λύση στο χρονίζον αυτό αίτημα των μαθητών, εκπαιδευτικών, γονέων αλλά και ολόκληρης της περιοχής μετά την έγκριση της σχετικής επιχορήγησης ύψους 900.000 Ευρώ.
Με την ερώτησή του ο Βουλευτής ζητούσε να...
ολοκληρωθούν οι απαραίτητες διαδικασίες και να χρηματοδοτηθεί άμεσα η αποκατάσταση του κτιρίου με την επισκευή του βόρειου τμήματος του στο οποίο φοιτούν 500 περίπου μαθητές συνυπολογιζόμενοι και αυτοί των Επαγγελματικών Σχολών (ΕΠΑ.Σ.) που στεγάζονται στον ίδιο χώρο.
Στην απάντηση του Υπουργείου Παιδείας αναφέρονται μεταξύ άλλων τα εξής: «Σύμφωνα με την 143260/13/12/2011 απόφαση του Υπουργείου Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, υπεγράφη έκτακτη επιχορήγηση του Δήμου Ναυπάκτου κατόπιν σχετικού αιτήματος της ΟΣΚ ΑΕ, για το έργο «Βελτίωση Υποδομών του ΕΠΑΛ Ναυπάκτου» της Περιφερειακής Ενότητας Αιτωλοακαρνανίας προϋπολογισμού 900.000 ευρώ. Ο ΟΣΚ ΑΕ είχε ζητήσει έκτακτη επιχορήγηση για την εκτέλεση του έργου με έγγραφο με θέμα «Βελτίωση Υποδομών ΕΠΑΛ Ναυπάκτου», εκτιμώντας την αναγκαιότητα και τον επείγοντα χαρακτήρα της εκτέλεσης του έργου λαμβάνοντας υπόψη έγγραφο του Δήμου Ναυπακτίας.»
Ο Ανδρέας Μακρυπίδης είχε δεσμευτεί ότι θα αναδείξει το τόσο σοβαρό και χρονίζον αυτό ζήτημα ύστερα από επαφές και συναντήσεις με φορείς της περιοχής. Για το σκοπό αυτό συναντήθηκε με υπηρεσιακούς παράγοντες του Υπουργείου Παιδείας και του Οργανισμού Σχολικών Κτιρίων (Ο.Σ.Κ.).
Ο Βουλευτής εκφράζει την ικανοποίησή του για τη θετική αυτή εξέλιξη, γιατί έτσι η μεγαλύτερη σχολική μονάδα της πόλης θα μπορέσει να στεγαστεί και να λειτουργήσει σε ένα κτίριο ασφαλές με όλες τις απαιτούμενες προδιαγραφές , που θα συμβάλλει στην αναβάθμιση της διδασκαλίας και των σπουδών των μαθητών.