«Η κοινωνία σε θέλει να είσαι απλώς ένα φωτοαντίγραφο, ποτέ ένα πρωτότυπο» Όσσο

Σάββατο 7 Απριλίου 2012

«Να ’σαι καλά παλικάρι μου»!!!

Μιχάλης Τερζής -Τάκης Κωνσταντακόπουλος
Δημήτρης Ντόκας
Της ψυχής μου χρέος και της ιστορίας μας αλήθειες!
Κάποια στιγμή ο Μαέστρος  Μιχάλης Τερζής μου είπε:
«Ο Τάκης ο Κωνσταντακόπουλος είναι ζωντανή διαφήμιση για σένα…όπου κι αν πάει κι αν σταθεί όλο για σένα μιλάει»!
Η ταπεινότητά μου, η συγκίνησή μου, η αγάπη μου για τον Τάκη δεν μου επέτρεψε τίποτα, εκείνη τη στιγμή να πω…
Η ανάγκη της ειλικρινής και αυθεντικής μου έκφρασης, που συγχωρήστε με αν το ξανά ’χω πει, το ξαναλέω, επιβάλει να εκμυστηρευτώ απόψε τούτο!
 
Ο Τάκης ο Κωνσταντακόπουλος είναι αυτός που με έφερε σε επαφή με πολλούς συνθέτες και τραγουδιστές και που κάποιοι απ’ αυτούς μελοποίησαν στίχους μου
Σ’ ευχαριστώ Τάκη!
Απ’ τα βάθη της καρδιάς μου σ’ ευχαριστώ!!
Ότι συνηθίζεις να μου λες… σου το αντιστρέφω: «Να ’σαι καλά παλικάρι μου»!!!

Δημήτρης Ντόκας Δημοσιογράφος - στιχουργός