«Η κοινωνία σε θέλει να είσαι απλώς ένα φωτοαντίγραφο, ποτέ ένα πρωτότυπο» Όσσο

Τρίτη 10 Απριλίου 2012

Παραιτήθηκε ο Π. Παπαδόπουλος


Με την επιστολή μου αυτή σας ενημερώνω ότι από 3-4-2012 έχω υποβάλλει την παραίτησή μου από Πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου Αιτωλ/νίας στον Γ.Γ. Αποκεντρωμένης Διοίκησης Δυτικής Ελλάδας, Πελοποννήσου και Ιονίων Νήσων κ. Τάσο Αποστολόπουλο, προκειμένου να θέσω υποψηφιότητα στις προσεχείς Βουλευτικές Εκλογές στην Αιτωλ/νία με το ψηφοδέλτιο του ΣΥΡΙΖΑ. Σας αποστέλλω συνημμένα την...
σχετική επιστολή παραίτησης:
«Κύριε Γενικέ
Με την παρούσα επιστολή μου σας υποβάλλω εγγράφως την παραίτησή μου από τη θέση του Προέδρου του Λιμενικού Ταμείου Αιτωλ/νίας, προκειμένου να θέσω υποψηφιότητα ως υποψήφιος βουλευτής στις προσεχείς βουλευτικές εκλογές. Κάτι τέτοιο πρέπει να γίνει διότι η περίπτωσή μου εμπίπτει στα κωλύματα και ασυμβίβαστα του άρθρου 56 παρ. 3α του Συντάγματος της χώρας μας.
Ως εκ τούτου παρακαλώ να αποδεχθείτε την παραίτησή μου και να κινήσετε τις διαδικασίες εκλογής νέου Προέδρου.   
Με εκτίμηση
Πάνος Παπαδόπουλος»