«Η κοινωνία σε θέλει να είσαι απλώς ένα φωτοαντίγραφο, ποτέ ένα πρωτότυπο» Όσσο

Τρίτη 17 Απριλίου 2012

Στο καλό φίλε Μητσάρα


Στο καλό φίλε Μητσάρα

Στης ψυχής τα σκαλοπάτια
Βλέπω δακρυσμένα μάτια
Ρίχνω βλέμμα παραπάνω
Στο Δημήτρη Μητροπάνο.

Στο πλατύσκαλο χορεύει
Ζεϊμπεκιά και ερμηνεύει
Λαϊκούς καημούς και πάθη
Μέσ’ απ’ της καρδιάς τα βάθη.

Στο καλό φίλε Μητσάρα
Μού ’λειψες και θα μου λείπεις
Ανταμώναμε φιλάρα
Στον Περαία και στην Πλάκα*.
Στο καλό φίλε Μητσάρα.

* Ανταμώναμε με τον Δημήτρη Μητροπάνο στο Π. Φάληρο (εκεί έμεινε παλιά) και στον Ζυγό στην Πλάκα, τον Γενάρη του 1985 που τραγουδούσε. Συζητούσαμε… τι άλλο; για τραγούδια. Τότε επέλεξε και μια σειρά τραγουδιών μου (στίχους) και τα έδειξε στον Μίκη Θεοδωράκη. Όπως μου είπε άρεσαν στον μαέστρο…κάποιοι απ’ αυτούς τους στίχους μελοποιήθηκαν αργότερα…

Απ’ την ώρα που έμαθα το τραγικό γεγονός, ήθελα να γράψω τόσα και τόσα για τον αυθεντικό λαϊκό τραγουδιστή, έναν απ’ τους μεγαλύτερους Έλληνες ερμηνευτές…δεν μου έβγαινε τίποτ’ άλλο απ’ τους παραπάνω ταπεινούς στίχους μου…
Τους αφιερώνω στη μνήμη του.

Στο καλό φίλε Μητσάρα

Δημήτρης Ντόκας