«Η κοινωνία σε θέλει να είσαι απλώς ένα φωτοαντίγραφο, ποτέ ένα πρωτότυπο» Όσσο

Κυριακή 17 Ιουνίου 2012

Της νέας γενιάς !!!

 Υποκλίνομαι με σεβασμό και ψηφίζω το κόμμα σου λαέ μου, το Περήφανο Κομμουνιστικό Κόμμα Ελλάδας το θρυλικό ΚΚΕ!!!
***

 Απόψε, τώρα… δεν γράφω για σένα προγονέ μου! Δεν γράφω για μένα που είμαι ….της μέσης γενιάς….γράφω για Σένα, της Νέας Γενιάς!!!
Για σένα ολάνθιστο βλαστάρι μου, που πάνε να σε μαραζώσουν, για  σένα λεβέντη μου ….λεβέντισσά μου, που πάνε να σε μαράνουν!!!
Όχι… δε θα τους περάσει, η παγκόσμια νέα γενιά, όσο πίσω κι αν ανατρέξει κανείς στην ιστορία, έκανε τις μεγάλες ανατροπές!
Η Ελληνική, κατά καιρούς νέα γενιά, έφερε το λαό μας στα ύψιστα βάθρα της περηφάνιας, της ανυποταγής ενάντια στα εκάστοτε των κρατούντων συμφέροντα!
Αυτή η νέα γενιά… που δε δείλιασε μπροστά στην οθωμανική αυτοκρατορία, μπαϊράκια ξεσήκωσαν κλέφτες κι αρματολοί, αντισταθήκαν στον  δυνάστη του λαού μας, πρωτοστάτησαν κι έφτιασαν μιαν Ελλάδα… περήφανη κι ωραία!

 Τούτα τα γράφω….
Ενδεχομένως υποκινούμενος και απ’ τα προσωπικά μου βιώματα….
Αυτή τη νέα γενιά, που θα μένει πάντα νέα… ενστερνίζομαι (απ’ τα ακούσματα και τα διαβάσματά μου) …
Ανυπόταχτος Σουλιώτης ο προπάππους μου…δεν έσκυψε κεφάλι!
Αδούλωτος λεβεντάντρας ο παππούς μου, κοντά στα δυο μέτρα ύψος, δεν υπέκυψε  στο τρίτο ράιχ!!!
ΕΠΟΝίτισσα η Αδερφή του πατέρα μου η Ελένη Ντόκα που έδωσε τα νιάτα της, τη ζωή της, 24χρονη ….για την Ελλάδα και τη Λευτεριά!
ΕΠΟΝίτης ο αείμνηστος πατέρας μου, Ο Γιάννης Ντόκας που πάλεψε μέχρι τη στερνή πνοή του, για την Πατρίδα και για τη Λαοκρατία!

Τι ν’ αναλογίζονται κάποιοι… οι όποιοι κάποιοι;
Πως τούτη η Πατρίδα είναι …ξέφραγο αμπέλι!
Ε όχι ρε !!
Εδώ υπάρχει ένα κομμάτι του λαού μας, ο πραγματικός λαός,  που λέει: «Δεν περνάς»!
Ε όχι… «δεν περνάς»!! απάνθρωπε εκμεταλλευτή  με τα τσιράκια σου…δεν είναι τούτος ο τόπος…χώρος καπιταλιστικής αναψυχής! είναι γη Ελλήνων Πατριωτών! Είναι τόπος Λαϊκών Αγωνιστών κι Ηρώων!
Απόψε, τώρα δεν γράφω για σένα προγονέ μου! Δεν γράφω για μένα που είμαι ….της μέσης γενιάς….γράφω για Σένα της Νέας Γενιάς!!!
Για σένα ολάνθιστο βλαστάρι μου, που πάνε να σε μαραζώσουν, για  σένα λεβέντη μου ….λεβέντισσά μου, που πάνε να σε μαράνουν!!!
….γράφω για Σένα της Νέας Γενιάς!!!

Ο ύμνος της ΕΠΟΝ

 Σήμερα εσύ, πρώτα εσύ, μαζί με κάποιους σαν εμάς… αποφασίζεις!!
Κάνε την κόκκινη ολάνθιστη ψυχή σου, την άλικη συνείδησή σου,  παντιέρα!
….γράφω για Σένα της Νέας Γενιάς!!!
Κάνε την ελπίδα σου ανυποταγής ρομφαία!!!
….γράφω για Σένα της Νέας Γενιάς!!!
Γιατί δικιά σου είναι η νέα ζωή…κι εμείς ακατάβλητοι βαστάζοι της!!!

Υποκλίνομαι με σεβασμό και ψηφίζω το κόμμα σου λαέ μου, το Περήφανο Κομμουνιστικό Κόμμα Ελλάδας το θρυλικό ΚΚΕ!!!

Δημήτρης Ντόκας