«Η κοινωνία σε θέλει να είσαι απλώς ένα φωτοαντίγραφο, ποτέ ένα πρωτότυπο» Όσσο

Τετάρτη 27 Ιουνίου 2012

Η ...Λεπτή πνοή ! του Τάσου Παντ. Δασκαλάκη!!!

Θ. Μ. Πολίτης
Ο ΠΟΙΗΤΗΣ ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ
ΚΑΙ
Τα Απομνημονεύματα
Της συζύγου του: Σάννυ Χαίγκμαν

 ΕΚΔΟΣΗ: «ΠΑΣΧΕΝΤΗ» - ΙΟΥΝΙΟΣ 2011
Είναι η δεύτερη έκδοση του βιβλίου που έγραψε ο συμπολίτης μας Θ. Μ Πολίτης, λογοτέχνης και συγγραφέας. Μας έδωσε την ευκαιρία να διαβάσουμε  ποιήματα  του Κωσταντίνου Χατζόπουλου  αλλά και να γνωρίσουμε πολλές πτυχές της πολύπλευρης  ζωής του .
 Για την εργασία του αυτή και την  αφιέρωση που μου έκανε, ιδιαιτέρως τον ευχαριστώ  με τα παρακάτω λόγια :

Λεπτή πνοή !

Λεπτή του λόγου η πνοή
που  δεν το περιμένει
πως η μακρά της εποχή
φέρνει χαρά σ` αγέρι !

Χρώματα που τα προίκισε
του χρόνου η πορεία
των  δειλινών αρώματα
κι αγέραστη εμπειρία!

Απλόχερα καλλιεργεί
γνώση κι αχρηματία…
Στα βροχερά φθινόπωρα
τη ροσμαρί φιλία !

Μύρο τ` αγέρι να σκορπά
και πέρα απ` τα σχολεία
να ανεβάζει με φτερά
του θυμαριού σχεδία !

Να τρέχει σκέψεις θάλασσα
στο κύμα να σαλπάρει
και στις συνθέσεις να τραβά
της νιότης το δοξάρι !

                                                    Τάσος Παντ. Δασκαλάκης



«ΠΡΩΤΟΤΥΠΙΑ» www.prototypia.gr:

Με τιμά που μου εμπιστεύτηκες τη…«Λεπτή πνοή» σου ΔΑΣΚΑΛΕ!
Μου δίνουν φτερά τ’ αληθινά… «απ’ την καρδιά σου λόγια» που μου είπες προψές!!
Είμαι περήφανος για τη συνεργασία μας!!!

Να ’σαι πάντα καλά…

Δημήτρης Ντόκας