«Η κοινωνία σε θέλει να είσαι απλώς ένα φωτοαντίγραφο, ποτέ ένα πρωτότυπο» Όσσο

Τετάρτη 18 Ιουλίου 2012

Κρίσεις - Τοποθετήσεις Αξιωματικών Ελληνικής Αστυνομίας, έτους 2012


Ο Ταξίαρχος κ. Ιωάννης Σιάμος «κρίθηκε προακτέος» στο βαθμό του Υποστράτηγου και  είναι ο νέος Γενικός Αστυνομικός Διευθυντής στη Γενική Αστυνομική Διεύθυνση Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας.
Ευχαριστήριο μήνυμα του Υποστράτηγου κ. ΔΡΙΒΙΛΑ Δημήτριου

Με αίσθημα βαθιάς συγκίνησης, λόγω της αποχώρησης μου από το Σώμα της Ελληνικής Αστυνομίας, θα ήθελα να εκφράσω τις θερμές ευχαριστίες μου σε όλες τις Αρχές, τους Φορείς, τα Μ.Μ.Ε. και τους πολίτες της Αχαΐας, αλλά κυρίως σε όλους τους Αστυνομικούς και τους πολιτικούς υπαλλήλους της Αστυνομικής Διεύθυνσης Αχαΐας, για την άψογη συνεργασία που είχαμε.

Ευχαριστώ επίσης την ηγεσία του Σώματος, η οποία για πολλά χρόνια μου εμπιστεύτηκε καίριες θέσεις της Αστυνομικής Διεύθυνσης Αχαΐας, δίνοντας μου την ευκαιρία να εργαστώ με ζήλο και να προσφέρω στους συμπολίτες μου και γενικότερα στη πόλη όπου μένω και αγαπώ.

Τέλος θέλω να ευχαριστήσω την οικογένεια μου για την κατανόηση που μου επέδειξε και την αμέριστη συμπαράσταση που μου παρείχε σε όλη μου την σταδιοδρομία.

Παραμένω ενεργός πολίτης της Πάτρας και ταυτόχρονα αρωγός στο δύσκολο έργο που καθημερινά εκτελούν οι Αστυνομικοί μας.

Εύχομαι σε όλους υγεία και κάθε καλό σε προσωπικό, οικογενειακό και επαγγελματικό επίπεδο.  
 
Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Σ Η

`Απερχόμενου Διευθυντή της Αστυνομικής Διεύθυνσης Ακαρνανίας
 Γεωργίου ΚΟΛΟΝΕΛΟΥ `

Απερχόμενος από το Σώμα της Ελληνικής Αστυνομίας από την τελευταία τιμητική θέση του Διευθυντή της Αστυνομικής Διεύθυνσης Ακαρνανίας, ευχαριστώ όλους τους συναδέλφους αστυνομικούς και πολιτικούς υπαλλήλους,  με τους οποίους συνεργάστηκα στην προσπάθεια για παροχή ποιοτικών υπηρεσιών προς τους πολίτες .
Επίσης ευχαριστώ τον Μητροπολίτη Αιτ/νίας , τους εκπροσώπους της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και ιδιαίτερα τον Δήμαρχο Αγρινίου , τους πολιτικούς και υπηρεσιακούς παράγοντες , τα τοπικά Μ.Μ.Ε και τους κατοίκους της Ακαρνανίας για την εμπιστοσύνη που έδειξαν προς την Ελληνική Αστυνομία και το πρόσωπό μου .