«Η κοινωνία σε θέλει να είσαι απλώς ένα φωτοαντίγραφο, ποτέ ένα πρωτότυπο» Όσσο

Κυριακή 15 Ιουλίου 2012

Να γράψω τι;


Παναγιώτης Νικολόπουλος
Γράψε μου λές Παναγιώτη!
Να γράψω τι;
Ότι εδώ και δώδεκα χρόνια πίσω, προσπαθούσα να εξηγήσω στον Κωστή για τη ζωή, για την πολιτική, για την εξουσία τη Λαϊκή …κι αυτός στις περασμένες εκλογές ψήφισε …ναζιστική κατακραυγή;
Να γράψω τι;
Ότι σε δημάρχους της περιοχής μας, πάντα με ανιδιοτέλεια και αγωνία για το ευρύτερο Λαϊκό συμφέρον, με την πιεστική επιμονή τους, είχα καταστεί «εκών-άκων» άμισθος και άτυπος σύμβουλός τους;
Τους νουθέτησα ναι! Τους «ορμήνεψα» κατά τον Μακρυγιάννη! Κι εκείνοι εξαργύρωσαν την της ψυχής μου βάσανο, για ίδια οφέλη και...
για της καριέρας τους τα συμφέροντα, την γνήσια και ανεπιτήδευτή μου δοξασία;
Γιατί δρούσα πάντα προσθετικά, δημιουργικά…χωρίς υστεροβουλία!
 Γράψε μου λές Παναγιώτη!
Να γράψω τι;
Ότι γνωστοί, φίλοι, συμμαθητές, συντοπίτες, συμμαχητές, συναγωνιστές μ’ αποφεύγουν ένοχα γιατί υποψιάζονται πως ο Ντόκας θα μας τα χώσει;
Να γράψω τι;
Ότι «τοπικοί άρχοντες και πολιτικοί» είναι υπόλογοι των πεπραγμένων τους, χρωστούν απαντήσεις στα δημοσιογραφικά ερωτήματά μου…και στρίβουν δια της ένοχης σιωπής;
 Να γράψω τι;
Για τους εργολάβους, τα πιράνχας και τους παραεργολάβους τα σαπροπαράσιτα, που δεκάδες χρόνια τώρα πίνουν τον ιδρώτα και το αίμα του λαού χωρίς αναστολές και τύψεις;
Γράψε μου λές Παναγιώτη!
Να γράψω τι;
Για τα της κατάντιας μας τ’ απερίγραπτα γιατί;
Να γράψω τι;
Τώρα δεν είναι ώρα να γράφει ο καθένας μας το κάθε τι!
Είναι η ώρα για βαθιά κι απέραντη της σιωπής περισυλλογή!!
Είναι η ύστατη ώρα, πριν την «ούτως η άλλως», εκκωφαντική, της απόγνωσης, του συνειδητοποιημένου κομματιού του λαού μας… ουρανομήκη κραυγή!!!
Γράψε μου λές Παναγιώτη!
Να γράψω τι;
………………………………………………………

ΥΓ: Αφιερωμένο στον Παναγιώτη Νικολόπουλο τον αγωνιστή-εργαζόμενο στο Νοσοκομείο Μεσολογγίου που κουβεντιάσαμε λίγο και …με ξέρει πολύ!
Παναγιώτη …εμείς σωστά αρμενίζουμε!! Μπας κι ο «γιαλός» είναι στραβός;
 Γεια σου λεβέντη Πάνο!!!

Δημήτρης Ντόκας