«Η κοινωνία σε θέλει να είσαι απλώς ένα φωτοαντίγραφο, ποτέ ένα πρωτότυπο» Όσσο

Κυριακή 23 Σεπτεμβρίου 2012

Ο Δήμος Αγρινίου συνεχίζει να ξεθάβει πεθαμένους για "οφειλές"!

"Θαύμα" στην Παραβόλα ο δήμος Αγρινίου "ανέστησε" τον Μπαρπαβασίλη κατά κόσμο (της περιοχής) "Μπαντιέρα Ρόσα"!!! 
Δείτε την ανοιχτή επιστολή του Μακαρίτη μετά από "όνειρο' του γιου του Γιώργου Σολτάτου, περιφερειακού Συμβούλου Δυτ. Ελλάδας) προς το δήμαρχο Αγρινίου:

ΒΑΣΙΛΗΣ ΣΟΛΤΑΤΟΣ

ΜΟΝΙΜΟΣ ΚΑΤΟΙΚΟΣ ΝΕΚΡΟΤΑΦΕΙΟΥ 

Παραβόλα 20 Σεπτέμβρη 2012

Δ.Δ. ΠΑΡΑΒΟΛΑΣ ΑΓΡΙΝΙΟΥ
Αξιότιμε κε Δήμαρχε,
Σήμερα κατά την επίσκεψη του γιου μου Γιώργου στην μόνιμη (εδώ και τεσσεράμισι χρόνια), κατοικία μου στο Νεκροταφείο της Παραβόλας για να μου ανάψει το καντήλι, με ενημέρωσε ότι μου στείλατε σφραγισμένο μεν ανυπόγραφο δε έγγραφο για χρέη μου (τέλη παραλιμνίων) από το έτος 1993 έως 2001 συνολικού ποσού 880,43 Euro που με προσαυξήσεις φθάνει στο ευτελές για μένα και για κάθε εν ζωή συνταξιούχο του Ο.Γ.Α. ποσό των 2.421,17 Euro.
Εν προκειμένω έχω να παρατηρήσω τα εξής :