«Η κοινωνία σε θέλει να είσαι απλώς ένα φωτοαντίγραφο, ποτέ ένα πρωτότυπο» Όσσο

Τρίτη 19 Φεβρουαρίου 2013

Η φωνή μου…δεν είναι δυνατόν να σβήσει!!!


ΕΔΩ ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΕΣΕΙΣ…

ΕΓΩ ΤΟ ΠΑΡΑΒΙΑΖΩ!!!
Έχω μηνύματα αναγνωστών  μου ότι ΔΕΝ μπορούν να διαβάσουν την «ΠΡΩΤΟΤΥΠΙΑ»
Με λεηλάτησαν πολλές φορές στη ζωή μου!
Η ψυχή μου ολάνθιστο λουλούδι…μύρισέ την και κόψε την!!  
Η μεγαλοψυχία μου επέλεξε το δρόμο… της ευγενικής παράκαμψης !!
Η απόπειρα φίμωσης της «ΠΡΩΤΟΤΥΠΙΑΣ» αυτή που επιχειρείται αυτές τις μέρες δεν θα πετύχει!!!
Προσπάθησαν και προσπαθούν να με φιμώσουν…ακατόρθωτο!!!

ΚΑΤΑΓΓΕΛΩ τις ηλεκτρονικοψυφιακοτεχνικές μεθοδεύσεις και όποιους όσους  τις μηχανεύονται, έτσι ώστε εδώ και καιρό να μην ακούγεται η φωνή μου…
Έχω μηνύματα αναγνωστών  μου ότι ΔΕΝ μπορούν να διαβάσουν την «ΠΡΩΤΟΤΥΠΙΑ»!!!
Το τεχνικό μου επιτελείο προσπαθεί να εντοπίσει το πρόβλημα….
Σήμερα μου γνωστοποίησε μερικώς τις παρεμβάσεις!!!

Το τεχνικό πόρισμα μ’ ατσαλώνει και μ’ αγριεύει όσο δεν φαντάζεστε….
Πέσατε στην περίπτωση ….
Αυτοαποκαλύπτομαι …όσο περισσότερο προκαλούμαι τόσο περισσότερο Αγριεύω!!!
Μάθατε τι ερευνώ….
Ξέρω τι γράφω κι εσείς που εμπλέκεστε …δεν φαντάζεστε τι εννοώ….

Από δω και πέρα…θα σας αλλάξω τον αδόξαστο!!!

Έχω μηνύματα αναγνωστών  μου ότι ΔΕΝ μπορούν να διαβάσουν την «ΠΡΩΤΟΤΥΠΙΑ»!!!

Αν δεν αποκατασταθεί σύντομα το «Τεχνικό πρόβλημα» εγώ θα κάνω τις αναρτήσεις μου απ’ το εξωτερικό!!!
Ξέρω από ανταρτοπόλεμο….
Δε θα σας αφήσω σε χλωρό κλαρί….

Δημήτρης Ντόκας