«Η κοινωνία σε θέλει να είσαι απλώς ένα φωτοαντίγραφο, ποτέ ένα πρωτότυπο» Όσσο

Τρίτη 19 Φεβρουαρίου 2013

Δεν κουράστηκες μια ζωή…. να λες τόσες αλήθειες;


Την πιο τιμητική της ζωής μου ερώτηση, μου την  έθεσε απόψε ένας άνθρωπος που με ξέρει από παιδί!
Ο αγαπητός μου φίλος και συνομήλικός μου… ο Μητσάρας!
Μήτσος εγώ, αλλά ….αυτός ο Μήτσος είναι άλλος, διαφορετικός και συνάμα δικός μου Μήτσος!!!
 Στην δημοσιογραφική μου διαδρομή ρώτησα…
Δεν το κρύβω …πολλές φορές σκόπιμα, άλλοτε προκλητικά, που και που πονηρά (αν και η πονηριά δεν με διέπει και την απεχθάνομαι), πάντα όμως ρωτούσα ευθαρσώς κι αντρίκια υπερασπιζόμενος τα Λαϊκά Δίκια. Το «ερωτηματικό μου» το καβαλίκευα, το καβαλικεύω και το πάω όπου θέλω και γουστάρω μέχρι σήμερα!
Δεν κουράστηκες μια ζωή…. να λες τόσες αλήθειες;
Το ευτύχημα…. μπόρεσα και κρατώ τα γκέμια και «τ’ άλογο δεν μου πήρε κεφάλι»!!!
Κατά πως μου ’λεγε μια ζωή ο αείμνηστος πατέρας μου: «Πρόσεξε μην σου πάρει τ’ άλογο κεφάλι»!!!
Τι σημαίνει αυτό, για τους μη ξέροντες από καβαλίκεμα:
«Αν κρατήσεις χαλαρά τα γκέμια .. τα χαλινάρια, σκύψει τ’ άλογο και τραβήξει προς τα κει που κόψει, είναι δύσκολο… για να μην πω απίθανο, να επανακτήσεις τον έλεγχό του …σε πάει όπου θέλει!
Δεν κουράστηκες μια ζωή…. να λες τόσες αλήθειες;
Δεν κουράστηκα, γιατί κανένα άλογο όν, δεν κατάφερε μέχρι σήμερα να μου πάρει κεφάλι!!!
Πόσο μάλλον τα… έλλογα όντα…που λίγα εξ’ αυτών πήραν το θράσος να με προκαλέσουν και έλαβαν την δέουσα απάντησή μου.
Καβαλίκευα και καβαλικεύω μέχρι σήμερα… άλογο τρέχοντας!
Δεν κουράστηκες μια ζωή…. να λες τόσες αλήθειες;
Τι θυμήθηκα τώρα…
Όταν ο Άρης Βελουχιώτης είδε τον Παπα-Ανυπόμονο να καβαλάει τ’ άλογο του είπε:
«Παπάς είσαι εσύ ορέ η κατσικοκλέφτης; που καβαλάς τη φοράδα τρέχοντας»!!!
Άμα εγώ δεν μπορέσω να ξανακαβαλικέψω τρέχοντας φοράδα…θ’ αποτραβηχτώ!!!
Όσο το λένε τα κότσια μου …Πρώτα με το μεγάλο όπλο τον λόγο μου, μετά με το λεβέντικο καβαλίκεμά μου, άντε και με την ευστοχία μου στο σαρανταπεντάρι 8 στις 8 να βρίσκουν κέντρο στο στόχο…θα παραδώσω θεωρία και πράξη σε μεταγενέστερους!!!
Μέχρι τώρα… ακόμα όμως, νιώθω και είμαι μάχιμος για να υπερασπιστώ Λαϊκά Δίκια κι αξίες…
Δεν κουράστηκες μια ζωή…. να λες τόσες αλήθειες;
Όχι ρε!!! γιατί εμείς παλεύουμε γι’ ακριβές αξίες και ιδανικά κι όχι για της φτηνής ανάγκης σου τα δανεικά!!!
Άμα εγώ δεν μπορέσω να ξανακαβαλικέψω τρέχοντας φοράδα…θ’ αποτραβηχτώ!!!
Όσο το λένε τα κότσια μου …Πρώτα με το μεγάλο όπλο τον λόγο μου, μετά με το λεβέντικο καβαλίκεμά μου, άντε και με την ευστοχία μου στο σαρανταπεντάρι 8 στις 8 να βρίσκουν κέντρο στο στόχο…θα παραδώσω θεωρία και πράξη σε μεταγενέστερους!!!
Όποιος αμφιβάλει είμαι αυτός που υπογράφω…
Δημήτρης Ντόκας
  
ΥΓ: Ε!! και μην ξεχνάτε… αύριο, στις 20 Φλεβάρη, οι Ανυπόταχτοι έχουν μάζωξη στην Κεντρική Πλατεία Αγρινίου!!!