«Η κοινωνία σε θέλει να είσαι απλώς ένα φωτοαντίγραφο, ποτέ ένα πρωτότυπο» Όσσο

Σάββατο 16 Φεβρουαρίου 2013

«Σαν για τον άνθρωπο παθαίνεις…πρώτος στ’ αγνάντιο θα ξεβγαίνεις»!!!

Σαν σήμερα στις 16 Φλεβάρη το 1942 ιδρύθηκε ο Ελληνικός Λαϊκός Απελευθερωτικός Στρατός (ΕΛΑΣ)!!!

 «Με χίλια ονόματα μια χάρη ακρίτας είτ' αρματολός
αντάρτης, κλέφτης, παλικάρι πάντα είμ' ο ίδιος ο λαός»

 Όσοι αντάρτες ΕΛΑΣίτες, όσοι ανυπόταχτοι απόγονοί τους,  στέκονται όρθιοι μέχρι σήμερα, δεν ξέρω γιατί μπορούν…

Η έχουν γερή αρματωσιά!
Η λεβέντικη κορμοστασιά!!
Μπα… κάτι άλλο λογίζομαι πως θα συμβαίνει, έχουν ανθρωπιστική δοξασιά!!!
Αυτό είναι… δεν το ανακάλυψα πρόσφατα, σήμερα δεν το βρήκα!
Με βρήκε …τούτη η έγνοια, ή πανέμορφη μοναδική ερωμένη μου, χρόνια πίσω!!
Ήμουν μικρό και άπραγο παιδί…
Τι μου είπε ψιθυριστά στ’ αυτί;
 Το πιο μεγάλο μυστικό:
«Σαν για τον άνθρωπο παθαίνεις…πρώτος στ’ αγνάντιο θα ξεβγαίνεις»!!!
Στ’ αγνάντιο βγήκα από παιδί και λάτρεψα την χαραυγή …δίκια βροντοφωνούσα!
Ξαναφωνάζω δεν μ’ ακούς …κι είναι μετέωρος ο νους…
Όνομα έχω και κραυγή πατώ τραντάζεται η γη!
Τρέμει κι αναστενάζει!!
Πετώ δεν με σιμώνουν…σύγνεφα κι ας μ’ απλώνουν!!!
Με λάβωσαν δεν χάθηκα, το λάβαρο ασπάστηκα αυτό που στάζει αίμα!
Από θυσίες Λαϊκές το ύφαναν στις συνοικιές τραγουδιστά οι κοπελιές με χαμηλό το βλέμμα.
Το ύψωσαν λευτερωτές και στα βουνά οι αντάρτες…
Κύκλους τα χρόνια έκαναν μπροστά μας ξαναβγάζουν …
Κράτα λαέ κραυγάζουν!!!
Αυτά μου τα ’πε να τα πω ένας αντάρτης στο βουνό!
Αυτά μου τα ’πε να τα πω μια ανταρτοπούλα π’ αγαπώ!!
Τα υπόλοιπα που εννοώ… ειν’ στης ψυχής μου τον βυθό!!!

ΥΓ: Να σας πω τώρα και μια ιστορική μοναδική μου αλήθεια, που μου την εκμυστηρεύτηκε ο αείμνηστος Καινουργιώτης αγωνιστής της Εθνικής Αντίστασης Παύλος Λαμπροκωστόπουλος! (Την μαρτυρία του την έχω καταγεγραμμένη σε βίντεο στο αρχείο μου).
Ξέρετε τι συντέλεσε, ανάμεσα στ’ άλλα, στο να υπάρχει από παλιά Ανάταση της Λαϊκής εξέγερσης στον τόπο μου;
Ξέρετε γιατί έπαιξε πρωταγωνιστικό ρόλο το Καινούργιο Τριχωνίδας, στην περιοχή μας τουλάχιστον, στην περίοδο της Εθνικής Αντίστασης;
Ξέρετε γιατί έχει ισχυρή δύναμη το ΚΚΕ μέχρι και σήμερα στο Καινούργιο;
Να σας το πω τώρα:
Το 1942 ήρθε ο ίδιος ο Λευτέρης Αποστόλου,  ο εκπρόσωπος του ΚΚΕ στην ιδρυτική σύσκεψη του ΕΑΜ, στο Καινούργιο …μίλησε και κατόπιν συστήθηκαν οι πρώτες «συνωμοτικές τριάδες» κάτω απ’ τη μύτη των Ιταλών και Γερμανών κατακτητών!!
Σε σύντομο χρονικό διάστημα όλη η Καινουργιώτικη νεολαία είχε οργανωθεί σ’ αυτές τις «συνομωτικές τριάδες»!!!
Εδώ θα προσθέσω μια ακόμα προσωπική μαρτυρία-κατάθεση: Στο κίνημα ήταν από παλιά οργανωμένος, απ’ το 1920 ο παππούς μου ο Μήτσος Ντόκας στο ΣΕΚΕ (Σοσιαλιστικό Εργατικό Κόμμα Ελλάδας), που αργότερα μετονομάστηκε σε ΚΚΕ. Ο Παππούς μου στην περίοδο της Γερμανικής κατοχής ήταν μέλος του ΕΑΜ-ΕΛΑΣ υπεύθυνος της Ε.Τ.Α (Επιμελητεία Του Αντάρτη).
Για αυτά και πολλά άλλα, που στο μέλλον θα τα δημοσιεύσω, εκτός απ’ την ιδιοσυγκρασία μου και απ’ τις συνειδησιακές μου επιταγές, δεν μου επιτρέπεται να υποστηρίζω άλλο τι πέρα απ’ την υπέρτατη ουμανιστική θεωρία, τον κομμουνισμό που παραδοσιακός, αυθεντικός, γνήσιος και μοναδικός εκφραστής φρονώ πως  είναι το τιμημένο Κομμουνιστικό Κόμμα Ελλάδας!

Εμπρός ΕΛΑΣ για την Ελλάδα το δίκιο και τη Λευτεριά!!!

Υποκλινόμενος μπροστά στο μεγαλείο του Ανυπόταχτου Λαού μας  σεμνά υπογράφω….
Δημήτρης Ντόκας