«Η κοινωνία σε θέλει να είσαι απλώς ένα φωτοαντίγραφο, ποτέ ένα πρωτότυπο» Όσσο

Σάββατο 30 Μαρτίου 2013

Μες στου Βοσπόρου τα στενά!!!


Σήμερα στην Κωνσταντινούπολη είναι ο δικός μου… ο Θοδωρής!
Περιδιαβαίνει την αγορά της Πόλης…
Διάλεξε ότι σου αρέσει λεβέντη μου…και που είσαι, μην κάνεις Ανατολίτικα παζάρια!!
Αγόρασε ότι σου γουστάρει …κι εγώ είμαι εδώ!!!
Εμείς είμαστε περήφανοι Ρωμιοί…
Δεν αποδεχόμαστε πεσκέσια και ρουσφέτια!
Όταν με το καλό…ξανανταμώσουμε όσα ξόδεψες στις αγορές σου, εγώ θα τα πληρώσω!!!

Και κάτι άλλο ακόμα …όλα τα παιδιά, την παρέα σου, θα την φιλοξενήσω στο Καινούργιο, στο δικό σου μεγάλο γλέντι …της Επιστροφής!!!

ΥΓ: Και που είσαι… ο Πυθαγόρας Παπασταματίου, ο στιχουργός του παραπάνου τραγουδιού, ήταν παιδικός κι αδερφικός φίλος του Παππού σου του Γιάννη Ντόκα…

Ο Μπάρμπας σου Μήτσος Ντόκας