«Η κοινωνία σε θέλει να είσαι απλώς ένα φωτοαντίγραφο, ποτέ ένα πρωτότυπο» Όσσο

Παρασκευή 1 Μαρτίου 2013

Ωχ παιδάκια μου… σας σκότωσαν!!!

 Σε τραγωδία κατέληξε η προσπάθεια πέντε νέων ανθρώπων να ζεσταθούν!
Δύο είναι νεκροί και  τρεις νοσηλεύονται σε κωματώδη κατάσταση στο νοσοκομείο!

Τραγωδία στην Λάρισα!

Θύματα της ενεργειακής φτώχειας στην Ελλάδα του ...ευρώ:
Τραγωδία με δύο νεκρούς φοιτητές και τρεις ακόμη σε κωματώδη κατάσταση από αναθυμιάσεις που προκάλεσε αυτοσχέδια εστία (μαγκάλι).
Τραγωδία σήμερα το απόγευμα στην Λάρισα, με θύματα πέντε φοιτητές από τους οποίους οι δύο είναι νεκροί και οι τρεις νοσηλεύονται σε κωματώδη κατάσταση...


ΠΡΩΤΟΤΥΠΙΑ:
Ωχ παιδάκι μου… σε σκότωσα!!!

Αναφώνησε πικραμένος, βαριά πληγωμένος, συντοπίτης μας απ’ την καταδικαστική σε βάρος του απόφαση από δικαστήριο για καταπάτηση δημόσιας γης. Είχε επεκτείνει λίγο το χωράφι του σε δασική έκταση και το δικαστήριο του επέβαλε αυστηρή χρηματική ποινή, που δεν είχε τις δυνατότητες να καταβάλει…θα την κατέβαλε όμως με χίλιες δυο στερήσεις, όπως και την κατέβαλε αναγκαστικά!
Δεν είχε ο δύσμοιρος άλλους πόρους…
Πως θα ζούσε το μονάκριβο μικρό παιδί του;
Δεν είχε να του πάρει γάλα …και τράνταξε τ’ ακροατήριο η σπαραξικάρδια κραυγή του:
Ωχ παιδάκι μου… σε σκότωσα!!!

Ωχ παιδάκια μου σας σκότωσα!!! Έπρεπε ν’ αναφωνήσει ο κάθε άνθρωπος, ο κάθε  Έλληνας, με την ανεύθυνη στάση του, που έδωσε το δικαίωμα σ’ αυτούς που μας «κυβερνούν» να μας εξαθλιώσουν τόσο!!!

Ν’ αναγκάζονται ν’ αγκαλιάζονται σήμερα πέντε παιδιά, πέντε βλαστάρια φοιτητές στη Λάρισα και ν’ ανάβουν αυτοσχέδια…. μαγκάλια για να ζεσταθούν! Ναι ρε ανάλγητοι ξεφτίλες να βγάλουν …βράδυ!!!

Δυο όμως απ’ αυτά τα παιδιά δεν έβγαλαν βράδυ…

Εσύ αν είχες παιδιά μπορεί να σκότωνες…κανέναν!!!
Μου είπε παλιότερα ένας αγαπητός φίλος μου, που έχει δυο παιδιά και το ένα είναι φοιτητής, όταν διαπίστωσε πως άπειρες φορές αγρίευα, τρελαινόμουν για τις αχαρακτήριστες συνθήκες που καταδίκασαν, όσοι ρυθμίζουν τις τύχες μας, τη νεολαία μας να …υπάρχει! Όχι να ζει… απλά να υπάρχει!!  Αλλά και να μην …υπάρχει!!!
Έχω όμως παιδιά μου, όλα του κόσμου τα παιδιά! του απάντησα.

Όσοι από μας έχουν έστω …ίχνος ευαισθησίας, ανθρωπιάς και υπευθυνότητας ας συγκλονιστούν, ας αναθεωρήσουν στάσεις ζωής κι αποφάσεις, ας ψάξουν τα ψήγματα της αξιοπρέπειας και του ανθρωπισμού τους!!!

Ωχ παιδάκια μου… σας σκότωσαν!!!

Δημήτρης Ντόκας