«Η κοινωνία σε θέλει να είσαι απλώς ένα φωτοαντίγραφο, ποτέ ένα πρωτότυπο» Όσσο

Δευτέρα 21 Απριλίου 2014

Κράτα Φίλιππα θα γίνει …το μεγάλο πήδημα!!!

Από αριστερά η μάνα μου Βασιλική Ντόκα
Και οι αείμνηστες!!!
Στη μέση η Αριστέα Πέτρου – Δημητρέλη
Δεξιά η Βαγγελιώ Πέτρου – Λαμπροκωστόπουλου!
(του Φίλιππα η μάνα…)
Κατά καιρούς αναφέρομαι σε δικούς μου ανθρώπους …όχι σ’ αυτούς που «πεδικλωνόμαστε» κάθε μέρα…αλλά σ’ αυτούς που η ζωή τους έστειλε μακριά μας! Τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό!!
Ένας απ’ αυτούς, ανάμεσα στους άλλους, είναι ο Φίλιππας που επικοινώνησε απ’ την όμορφη  Θεσσαλονίκη  μαζί μου χτες…
Με συγκλόνισε αυτό τ’ αναπάντεχο τηλεφώνημα…με φόρτισε απερίγραπτα συναισθηματικά…η μόνη ελπίδα και παρηγοριά μας, όλοι εσείς που δεν μας ξεχνάτε…
όλοι εσείς που από παλιά και πάντα είμαστε …εμείς!!!

Κράτα Φίλιππα θα γίνει …το μεγάλο πήδημα!!!

Εσείς τι νομίζεται …ότι δε σας θυμόμαστε;
Δεν περνάει βραδιά, που η νοσταλγία να μη μας τραβά συγκινητικά και αγαπησιάρικα απ’ το πέτο, για να μας θυμίσει ανθρώπους μας, αγαπητούς κι αλησμόνητους!!!

Κράτα Φίλιππα θα γίνει …το μεγάλο πήδημα!!!

Και τότε θα ξανανταμώσουμε…και δεν είναι μακριά τούτη η ώρα κι η στιγμή…

Για μας το πέρασμα, τ’ αντάρτικο βήμα, ο παρτιζάνικος ελιγμός, απ’ την Κυραβγένα, στο Βελούχι, στον Όλυμπο είναι δυο δρασκελιές…

Κι η Λεβέντικη, Ανυπόταχτη ΕΑΜίτικη Ιστορία μας…αυτή που μας δίνει ακατάβλητη δύναμη!!!

Κράτα Φίλιππα θα γίνει …το μεγάλο πήδημα!!!

Γιατί έτσι μ’ έμαθε εμένα να εκφράζομαι και να πορεύομαι ο μακαρίτης ο πατέρας μου κι ο αλησμόνητος φίλος του, ο πατέρας σου… ο Αλέκος της Μεσιώς!!!

Κράτα Φίλιππα θα γίνει …το μεγάλο πήδημα!!!

Φίλιππα …καλή αντάμωση!!!!!

 ΥΓ 1: Αφιερωμένο στον Φίλιππα Λαμπροκωστόπουλο στη Θεσσαλονίκη! σ’ όλους του Σαλονικιούς φίλους μου!! Σ’ όλους τους Καινουργιώτες όπου κι αν βρίσκονται!!!

ΥΓ 2: Εδώ στο γλυκοχάραμα…έξω βγήκα …χωρίς τσιγάρα!
Πέρναγε ο Νίκος ο Βλάχος, πάρε μου λέει…δίνοντας μου, δυο – τρία τσιγάρα!!
Γιατί όταν ξεμένω εγώ …μου δίνεις εσύ;;;

Δημήτρης Ντόκας