«Η κοινωνία σε θέλει να είσαι απλώς ένα φωτοαντίγραφο, ποτέ ένα πρωτότυπο» Όσσο

Δευτέρα 28 Απριλίου 2014

Υποψήφιοι περιφερειακοί σύμβουλοι του Α. Κατσανιώτη καταθέτουν την άποψή τους

Οι υποψήφιοι περιφερειακοί σύμβουλοι

καταθέτουν την άποψή τους…

Την δική τους εμπειρία και άποψη για την συμμετοχή τους στις περιφερειακές εκλογές της 18ης Μαΐου με τον συνδυασμό του υποψηφίου Περιφερειάρχη, Ανδρέα Κατσανιώτη, καταθέτουν τρεις από τους υποψηφίους περιφερειακούς συμβούλους.
Πρόκειται για...
τον Χρήστο Αθανασόπουλο του Πελοπίδα, 35 ετών, ιικονομολόγο και επιχειρηματία, την Αλεξάνδρα Τζουβάρα του Χρυσοστόμου, 36 ετών, πολιτικό μηχανικό και δημοτική σύμβουλο Δυτικής Αχαίας και τον Περικλή Λυμπέρη του Γεωργίου, 58 ετών, συνταξιούχο του ΟΣΕ, πρώην προέδρου του δημοτικού συμβουλίου Κλειτορίας και ιδρυτικού στελέχους της ΔΑΚΕ Ιδιωτικού Τομέα.
«Μετέχω σε έναν συνδυασμό νέων ανθρώπων και κυρίως, νέων νοοτροπιών» σημειώνει ο Χ. Αθανασόπουλος, προσθέτοντας: «Είμαι ένας νέος άνθρωπος που βλέπω την πολιτική και την ενασχόληση με τα κοινά, με εντελώς διαφορετική νοοτροπία από αυτή που έχουμε συνηθίσει μέχρι σήμερα. Με κούρασε το χθες, με κούρασαν και οι άνθρωποι του χθες. Αν μπορούμε κάτι να αλλάξουμε, πρέπει να το κάνουμε τώρα, πριν είναι ακόμα πιο αργά. Κουράστηκα να μου λένε για χαμένες ευκαιρίες και για λάθη που έγιναν και δήθεν δεν θα ξαναγίνουν, ιδίως από εκείνους που τα έκαναν κατά συρροή. Επιθυμία μου, να βοηθήσω τον Ανδρέα Κατσανιώτη να αλλάξει το χθες, με ένα πιο όμορφο σήμερα για ένα πιο ελπιδοφόρο αύριο».
Από την πλευρά της, η Α. Τζουβάρα, επισημαίνει: «Δεν θέλω να κάνω λόγο για αίσθημα ευθύνης. Ούτε να κουράσω με μακρόσυρτες ανακοινώσεις και υποσχέσεις που την επομένη των εκλογών ξεχνιούνται και… θάβονται στο χρονοντούλαπο της ιστορίας. Είμαι ένας νέος άνθρωπος, που νοιάζομαι στον μέγιστο βαθμό για τον τόπο στον οποίο ζω κι εργάζομαι. Η Αχαΐα που ζούμε δεν μας αξίζει. Στη ζωή μου έχω μάθει να παλεύω. Να διεκδικώ. Να αγωνίζομαι. Να πετυχαίνω. Δεν διεκδικώ απλά την ψήφο των συμπολιτών μου για την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος. Θέλω να ενώσω με εσάς τη φωνή μου, τις δυνάμεις μου και την αστείρευτη όρεξη για δουλειά, για το καλό του τόπου μας».
Ο Π. Λυμπέρης, με την εμπειρία που διαθέτει, υπογραμμίζει: «Η ζωή με έμαθε, πρώτον να μην αφήνω γι’ αύριο αυτό που μπορώ να κάνω σήμερα και δεύτερον, να παλεύω ακόμα και μέσα στο πιο πυκνό σκοτάδι, ξέροντας πως το νέο ξημέρωμα θα φτάσει. Αυτές τις δύο αρχές υπηρετώ και σήμερα, με την συμμετοχή μου στον συνδυασμό του Ανδρέα Κατσανιώτη. Όλοι ξέρουμε πόσα πρέπει να αλλάξουν στον τόπο μας. Ας τα αλλάξουμε τώρα! Αύριο μπορεί να είναι πολύ αργά… Και όλοι ξέρουμε υπό πόσο δύσκολες συνθήκες καλούμαστε να διατηρήσουμε ζωντανές τις ελπίδες μας και ψηλά το ηθικό μας. Αλλά θα το κάνουμε. Και θα αγωνιστούμε με πάθος για τον τόπο μας. Γιατί δεν γίνεται αλλιώς. Και γιατί, μία καλύτερη μέρα θα ξημερώσει. Αρκεί να το θελήσουμε…».