«Η κοινωνία σε θέλει να είσαι απλώς ένα φωτοαντίγραφο, ποτέ ένα πρωτότυπο» Όσσο

Τετάρτη 23 Απριλίου 2014

Ανίερες συμμαχίες!!!

Τι μου λες …ρε Γιώργο;
Χρόνια σου πολλά κατ’ αρχάς…να ’σαι χιλιόχρονος!
Πολύχρονος …κι όχι πολύχρωμος!!!

Σάμπως δεν ξέρω εγώ «ποιος», «που» και … «διατί»! προσέφυγε «πότε» …σε «ποιον» δημοτικό συνδυασμό… στο Δήμο Αγρινίου αναφέρομαι!!!
Τώρα. Ναι! για τώρα μιλάω…

Το «τι» το ανέφερα…προσέφυγε…κατέφυγε…στον συγκεκριμένο συνδυασμό;
Το «πότε»; προσδιορίζω χρόνο …εδώ και κάτι μέρες …τώρα που γίνονται οι μεγάλες ζυμώσεις!
Εκβιασμοί … μη ξαναναφέρεις αυτή τη λέξη, ντροπή σου, δεν εκβιάζει αυτό πολιτικό σύστημα σήμερα…
Ούτε χτες προέβη σ’ αυτό τ’ ολισθηρό ατόπημα…

Ο Ελληνικός Λαός εκφράζεται Λεύτερα, επιλέγει και ψηφίζει σύμφωνα με τα δικά του πραγματικά συμφέροντα!!!
Κανείς ποτέ, δεν τον εκβίασε, κανείς ποτέ δεν του έταξε, κανείς ποτέ δεν τον εξαπάτησε, κανείς ποτέ δεν τον …εξευτέλισε!!!
Ρε δεν αναστροφοζαβλακωνόμαστε …ομαδικά!!!
Ρε ναι ρε …που την πάτε την κλάρα;
Καλά εσείς την πάτε όπου σας συμφέρει …σερνάμενη που κουρνιαχτό φέρει… οι συγχωριανοί μου, οι συντοπίτες μου, οι συνδημότες μου νομίζετε ότι είναι τόσο απαίδευτα κι απονήρευτα όντα που δεν καταλαβαίνουν;

Σάμπως δεν ξέρω εγώ «ποιος», «που» και … «διατί»! προσέφυγε πότε …σε ποιον δημοτικό συνδυασμό… στο Δήμο Αγρινίου αναφέρομαι!!!
Τώρα. Ναι! για τώρα μιλάω…
Ρε ναι ρε …που την πάτε την κλάρα;

Εκεί που την πηγαίνατε 70 χρόνια τώρα απ’ τα Ράλικα μέχρι τα ΤΕΑ….
Από τους τότε κουκουλοφόρους Γερμανοσυσχετισμένους και Ιταλοντυμένους …ναι και με τη στολή Ιταλών καραμπινιέρων, δυστυχώς είχαμε και στο Καινούργιο ελάχιστα τέτοια υποκείμενα…αλλά είχαμε και πιότερους ανυπόταχτους ανταρτοΕΛΑΣίτες κι είμαστε περήφανοι για την ιστορία μας! Μέχρι τους σημερινούς νεοδοσίλογους τους κατάφτυστους τροϊκανοσυνταυτισμένους!!!

Τι ηλιθιότητες γράφω ο ανιστόρητος…
Πριν δυο χαραυγές…τι χαραυγές πρωί ήτανε… αντάμωσα συμπτωματικά …ξενύχτης εγώ …γυρίζοντας απ’ την εκκλησιά εκείνος, που πήγε να του συγχωρεθούν τ’ ανομήματά του, με κάποιον που διετέλεσε ΤΕΑτζής…
Μπήκα ..με το παρτιζάνικο θράσος μου κάτω απ’ την ομπρέλα του…ψιχάλιζε…επιταχτικά τον ανάγκασα αν και με ένοχη καχυποψία με κοίταζε στα μάτια, να μου αποκαλύψει μέρος της δράσης του και… τις δράσεις τους…
Τον «έσυρα» και μου επιβεβαίωσε τις υποψίες μου, μου αποσαφήνισε  τις απορίες μου…μιλώντας μου στον πληθυντικό ….τι ικανοποίηση Λαϊκή αισθάνθηκα απ’ αυτούς που ανθέλληνες, Βούλγαρους μας ανέβαζαν και μας κατέβαζαν…να μου μιλάνε σήμερα …στον πληθυντικό!!!

Σάμπως δεν ξέρω εγώ «ποιος», «που» και … «διατί»! προσέφυγε πότε …σε ποιον δημοτικό συνδυασμό… στο Δήμο Αγρινίου αναφέρομαι!!!
Τώρα. Ναι! για τώρα μιλάω…
 Ρε ναι ρε …που την πάτε την κλάρα;

 Παλιά λούμπεν στοιχεία οδεύουν προς τη νέα…σοσιαλδημοκρατία!

Νεολούμπεν …υποδείγματα εξαθλίωσης εγκλωβίζονται, υποκινούνται, εκβιάζονται, ωθούνται προς τη νέα Ευρωγερμανοκρατία!!!

  Παραβλέπουν όμως ένα: «Ότι εμείς αγαπάμε με το δικό μας τρόπο την Πατρίδα μας», την Ελλάδα μας….και δεν μπορεί κανείς να μας την πάρει!!
Γιατί απλούστατα… σε αγοραία συμβόλαια, εμείς ποτέ δεν βάλαμε την υπογραφή μας!!!

Σάμπως δεν ξέρω εγώ «ποιος», «που» και … «διατί»! προσέφυγε πότε …σε ποιον δημοτικό συνδυασμό… στο Δήμο Αγρινίου αναφέρομαι!!!
Τώρα. Ναι! για τώρα μιλάω…
Ρε ναι ρε …που την πάτε την κλάρα;

Σ’ αυτές τις δημοτικές, ποιες δημοτικές τις Καλλικρατικές εκλογές θα δείτε ανίερες συμμαχίες που θα τρίβετε τα μάτια σας…

Προς το παρόν άλλα δεν θ’ αποκαλύψω!! Κυριακή, με την κατάθεση των οριστικών ψηφοδελτίων… κοντή γιορτή!! Και τότε τα ξαναματαλέμε!!!

ΥΓ 1: Για ένα μόνο λυπάμαι, γιατί πολλοί από μας αντί να πάρουν το δραύλι, το φουρνόξυλο…η το γιαταγάνι του Μακρυγιάννη…πήραν το δισάκι της ζητιανιάς και σέρνονται στα υποκριτικά-παραπλανητικά συσσίτια…και στα κοινωνικά, τα αποπροσανατολιστικά Παντοπωλεία! Και στα εκμεταλλευτικά πολιτικά γραφεία-χαλκεία για να ικετέψουν …στιγμές επιβίωσης!!!

ΥΓ 2: Ποιος είναι ο ΤΕΑτζής; Αυτός που προχτές μπήκα κάτω απ’ την ομπρέλα του;
Εκείνος που έστηνε το πολυβόλο στον τρίποδα απέναντι απ’ το μαγαζί του πατέρα μου στο Καινούργιο για να εκφοβίσει τους κομμουνιστές… Αυτός που τον προκάλεσα, τον ξευτέλισα, που του επιτέθηκα… όταν ήμουν φαντάρος με άδεια στο Καινούργιο, επειδή αποκαθήλωνε προκλητικά αφίσες της ΚΝΕ!
Ο Σάκιας ο Τζαμανέλιας…και δυο τρία άτομα ακόμα…τον θυμούνται!!!

ΥΓ 3: Μέχρι και την ώρα που γράφονται τούτα τα λόγια, έχω πληροφορίες ότι: Γίνονται ανέντιμες και ανήθικες πλαγιοκοπήσεις, σε λαϊκές οικογένειες, να υπάρχει κάποιο μέλος τους σε συνδυασμούς υποστηριζόμενους από πρώην, νυν η και εν δυνάμει… αύριο… κομμάτων εξουσίας. Ελπίζω να διαψευστώ, που δεν είναι και τόσο εύκολο…Καρτεράτε θα τα ξαναματαπούμε!!!

Δημήτρης Ντόκας