«Η κοινωνία σε θέλει να είσαι απλώς ένα φωτοαντίγραφο, ποτέ ένα πρωτότυπο» Όσσο

Κυριακή 4 Μαΐου 2014

Είμαστε ακόμα Ολόρθοι …κι όσο βαρά η φλέβα μας… θα είμαστε Ζωντανοί!


Μήτσος Ντόκας
Ο παππούς μου
Υπεύθυνος της ΕΤΑ*
Κι ο πάντα ντροπαλός …
Εγώ ….στα γόνατά του!!!
Δυο πρωτομπαρμπάδες της μάνας μου της Βασιλικής…Αδέρφια της γιαγιάς μου της Θοδώρας Καμαριάρη, δυο Λεβέντες… και δεν είχε άλλους!
Έδωσαν τη Ζωή τους για τη Λατρεμένη μας Πατρίδα την Ελλάδα, στα βουνά της Αλβανίας, στον ΙταλοΕλληνικό πόλεμο…ναι στον ΙταλοΕλληνικό γιατί εμείς δεν επιτεθήκαμε σε κανέναν ….οι Ιταλοί μας κήρυξαν τον πόλεμο!
Ο ένας ήταν ο Δημήτρης Καμαριάρης που άφησε τα κόκαλά του στ’ Αλβανικά Βουνά και δεν ξέρουμε …που θάφτηκε!
Έχω τ’ όνομά του και το φέρω…τιμητικά!
Κι ο άλλος ο Γιώργος Καμαριάρης, που τον φέρανε βαριά τραυματισμένο απ’ το μέτωπο και μετά 6 μήνες, άφησε την τελευταία πνοή του στον Πλατανιά (Γουρνόλακα) Παραβόλας.
Είναι θαμμένος στο Βουκάτιο της Παραβόλας…

Γιατί όπως είπε ο Αετός της Λευτεριάς και της Λαοκρατίας ο Αθάνατος… Νίκος Μπελογιάννης:
«Εμείς την Πατρίδα μας την αγαπάμε με το δικό μας τρόπο»!!!
 Αν βρεθεί κάποιος να μου υποδείξει άλλον τρόπο… απ’ την Αιώνια Αντίσταση, θ’ Ασπαστώ τη Γνώμη του!
Προς το παρόν αρκεστείτε …στα γραφόμενά μου…


Αλλά πριν τελέψω λόγια και γραφή …οργή και δάκρυ, ακούστε και τούτο:
Τιμητικότατα ακόμη φέρω τ’ όνομα του παππού μου, απ’ τη γενιά του πατέρα μου του Γιάννη Ντόκα, του παππού μου του Μήτσου Ντόκα που με μεγάλωσε με τις αφηγήσεις του απ’ το ανυπόταχτο γένος μας των Σουλιωτών… μέχρι και την Ηρωική Εθνική μας Αντίσταση!
Μια Λεβεντονιά… Η 24χρονη ΕΠΟΝίτισσα, η αδερφή του πατέρα μου, η Ελένη Ντόκα έδωσε τη ζωή της μετέπειτα, για τη Λευτεριά και τη Λαοκρατία!
Αν νομίζετε πως τούτος ο Τόπος, τούτη η Γη, Τούτη η Ιστορία δεν έχει Δύναμη και Ψυχή… ελάτε κι αμφισβητήστε μας!
Είμαστε ακόμα Ολόρθοι …κι όσο βαρά η φλέβα μας… θα είμαστε Ζωντανοί!

ΖΗΤΩ Η ΑΔΙΑΚΟΠΗ ΠΑΛΗ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΛΕΥΤΕΡΙΑ!

ΖΗΤΩ Η ΗΡΩΙΚΗ ΕΘΝΙΚΗ ΜΑΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ!!

ΖΗΤΩ Η ΑΚΑΤΑΒΛΗΤΗ ΠΙΘΥΜΙΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΜΑΣ ΓΙΑ ΛΑΟΚΡΑΤΙΑ!!!
 *Επιμελητεία Του Αντάρτη (ΕΤΑ)

 Μήτσος Ντόκας