«Η κοινωνία σε θέλει να είσαι απλώς ένα φωτοαντίγραφο, ποτέ ένα πρωτότυπο» Όσσο

Σάββατο 2 Αυγούστου 2014

Που εσύ κι εγώ … ντάλα μεσημέρι… θα γίνουμε Εμείς!!!!!!!!!!

Πολλές φορές λαμβάνω μηνύματα σχετικού περιεχόμενου, σαν κι αυτό που έλαβα και σήμερα, σαν το παρακάτω:

«Γιώργος L…. L.. είναι πρόθυμοι να σας βοηθήσουν με οποιοδήποτε επιθυμητό ποσό δανείου που θέλετε σε τέσσερα τοις εκατό.

Είμαστε παροχή εμπειρογνωμόνων και ασφαλής χρηματοδότηση σε ιδιώτες, την εταιρική οργάνωση, έμπειρο επιχειρηματία να ενισχύσουν τα οικονομικά τους, αν σας ενδιαφέρει, παρακαλούμε να μας γράψετε με το e-mail επικοινωνίας παρακάτω και η εταιρεία θα απαντήσει

Παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο μας στο info@g..............com

σας ευχαριστώ»

Σκέψεις πάμπολλες περνάνε στο μυαλό μου, συμφραζόμενα αξιολογώ… τ’ αξιολογώ και εξοργισμένος συμπεραίνω:

Ρε πούστηδες ποιοι είστε εσείς;
Που βρήκατε το e-mail επικοινωνίας μου… και μ’ ενοχλείτε;
Ποιος σας είπε πως εγώ και κάποιοι, όσοι άλλοι, συμπατριώτες μου η εξαθλίωση του συστήματος μας έφτασε σ’ αυτό το σημείο να απευθυνθούμε να πάρουμε δάνεια από σας… να επιβιώσουμε;
Ποιος ρε κουφάλες σας κατέστησε εν δυνάμει λαϊκούς εξυπηρέτες, για να μη γράψω σωτήρες γιατί τέτοιοι δεν είστε, να μας χορηγήσετε δάνεια …
για να τα φέρουμε γύρα;
Ρε μαύρα κοράκια, μαυραγορίτες, ρε και ροι, ναι μωροί και ρυπαροί, ανόητοι… νομίζετε ότι μας ξευτελίσατε τόσο ν’ απευθυνθούμε σε σας να μας «σώσετε»;
«Τα καλά τα παλικάρια ξέρουν κι άλλα μονοπάτια»… τι κι αν τούτα τα ρουμάνια είναι δύσβατα , ξέρουμε να τα διαβούμε , όπως τα διαβήκαμε μέχρι και τώρα, χρόνια τώρα, μέσα στον κυκεώνα του βάρβαρου κι ανάλγητου καπιταλισμού!
«Έχουν γνώση οι φύλακες» κι εσείς υποψία «του τι πρόκειται να γίνει», γιατί … βιαστήκατε, θεωρείτε τούτο τον Ελληνικό Λαό ολόκληρο… πανηλίθιο, ανήμπορο και ευκολοκατευθυνόμενο… «κούνια που σας κούναγε»!!
«Δεν χαύτουμε όλοι μύγες»… κι επειδή όλοι δεν είμαστε ίδιοι, άβουλη μάζα κι ευκολόπλαστος πολτός …. Θα σας τινάξουμε στον αέρα!!!
Σε σας ναι ρε υπανθρωπίδια αναφέρομαι, όπου κι αν βρίσκεται η «Έδρα σας» σε Ελλάδα κι εξωτερικό… θα σας ξετινάξουμε ρε γλοιώδη και συμφεροντολογικά ανθρωπάρια, που νομίζεται ότι μπορείτε να παίζετε με τις ανάγκες του Λαού μας!
Ενός Λαού που καλώς πολύ καλώς, κρατάει την ποιοτική μαγιά του, ενός Λαού που θ’ ασπαστεί τις δοξασίες μας «εκών άκων»  στο μέλλον και θα συμπορευτεί στη μεγάλη κι ολόφωτη λεωφόρου του ανθρωπισμού!
Είδαμε κι άλλους πολλούς σαν κι εσάς ….
Το ίδιο θα κάνουμε και με σας και θα ’ναι σύντομα μέρα μεσημέρι και ντάλα ο ήλιος!

Αν έχω άδικο απαντήστε μου…
Εγώ γράφω επώνυμα και φανερά, ντόμπρα κι αντρίκια κι εσείς πορεύεστε κρυμμένοι πίσω από ένα …. «e-mail επικοινωνίας»

Ξέρουμε τον τρόπο και τον τόπο…
Ελπίζω να τον ξέρουν η κι αν δεν τον ξέρουν ας τον μάθουν τώρα κι οι υπόλοιποι συμπατριώτες μου που δεν πρέπει να υποκύψουν σε τέτοιες και παρόμοιες άλλες μεθοδεύσεις!
Μία είναι η Αλήθεια;:
Πάλεψε Λαέ για Λαϊκή Εξουσία!!!!

Μην ενδίδετε συμπατριώτες σε τέτοια μηνύματα, μην ανταποκρίνεστε… είναι η ταφόπλακα των ελπίδων σας και των ελπίδων μας, είναι … η εκτελεστική βολή σε βάρος σας του αποσπάσματος του απάνθρωπου καπιταλισμού.
Αυτού του συστήματος που παραπαίει…. γι’ αυτό σου δείχνει τα δόντια του.

Η στιγμή της χαραυγής είναι σιμά…. Κι ακολουθεί Λαέ μου το καταλόκαιρο… και θα ’ναι ντάλα μεσημέρι που τούτα τα λόγια μου θα  ’βγουν αληθινά και θα πάρουν εκδίκηση!!!

Γράφω για μένα και ….
Για σένα που είσαι στην παραλία… και στην παράνοια!
Στην παρασυμπόρευση στους Ταξικούς Λαϊκούς Αγώνες και στην Επαναστατική Παρανομία!!
Στην συνειδητή παράθεση ενάντια στις παράλογες επιδρομές του Βάρβαρου καπιταλισμού!!!
Στην πλειονότητα του Λαού μας που δεν έχασε την ποιοτική του Απαίτηση, την  Πατριωτική του υπόσταση!!!!
Σε σένα Συνέλληνα … που δεν είμαι εγώ… που είσαι εσύ!!!!!
Που εσύ κι εγώ … ντάλα μεσημέρι… θα γίνουμε Εμείς!!!!!!!!!!

Δημήτρης Ντόκας