«Η κοινωνία σε θέλει να είσαι απλώς ένα φωτοαντίγραφο, ποτέ ένα πρωτότυπο» Όσσο

Τετάρτη 22 Οκτωβρίου 2014

Βαρυσήμαντη συζήτηση του διοικητή του Νοσοκομείου Αγρινίου Γ. Βλάχου με αντιπροσωπεία των Συνταξιούχων!

Τι ειπώθηκε στην σημερινή συνάντηση (Τετάρτη 22 Οκτώβρη 2014) στο γραφείο του διοικητή του Νοσοκομείου Αγρινίου!!!

Ο Γιώργος Δημητρουλής καταθέτει τα αιτήματα!! 
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ στην «ΠΡΩΤΟΤΥΠΙΑ»
 Δείτε τα βίντεο:

Την αντιπροσωπεία των Συνταξιούχων που συναντήθηκε με τον διοικητή του Νοσοκομείου Αγρινίου Γεώργιο Βλάχο (οικονομολόγος) αποτελούσαν:
Παντελής Τάτσης - Πρόεδρος Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Συνταξιούχων ΟΑΕΕ
Αναστασία Μαργάρα -  Πρόεδρος του Σωματείου Συνταξιούχων ΟΑΕΕ Αγρινίου
Αρσένης Δημήτριος - Γραμματέας  του Σωματείου Συνταξιούχων ΟΑΕΕ Αμφιλοχίας

Ρήγας Γιακουμίδης –Πρόεδρος Σωματείου Συνταξιούχων ΙΚΑ Αιτωλ/νίας
Βασίλης Νικάκης -  μέλος του Σωματείου Συνταξιούχων ΟΑΕΕ Αγρινίου
Γιώργος Δημητρουλής - Μέλος της Διοίκησης της Ομοσπονδίας Συνταξιούχων του ΙΚΑ
Παραβρέθηκε και ο Μιχάλης Κατσιγιάννης Πρόεδρος του Εργατοϋπαλληλικού Κέντρου Αγρινίου (ΕΚΑ)
***
Μετά την έξοδο της αντιπροσωπείας παρέμεινα στο γραφείο του Διοικητή του Νοσοκομείου ζητώντας πρόσθετες διευκρινιστικές πληροφορίες.
Συγκεκριμένα σε ερώτησή μου για τις ελλείψεις σε ιατρικό δυναμικό μου απάντησε: «Αναμένουμε απ’ το Υπουργείο να μας εγκρίνει έναν καρδιολόγο και έναν παιδίατρο».
Τη στιγμή εκείνη χτυπάει το τηλέφωνο το σηκώνει ο κ. Βλάχος κι αφού τελειώνει τη σύντομη τηλεφωνική του επικοινωνία με έκδηλη ικανοποίηση μου δηλώνει: «Φεύγει ο Αξονικός για Μεσολόγγι…Μεταφέρεται»!
Σε επόμενη ερώτησή μου για τη χρηματοδότηση του Νοσοκομείου Αγρινίου μου αποκάλυψε πως τους τελευταίους δύο μήνες ενισχύθηκε οικονομικά το Νοσοκομείο με δύο δόσεις των 900.000 Ευρώ δηλαδή 1.800.000 ευρώ! Και αναμένεται ένα μικρό υπόλοιπο ποσό.
Σύμφωνα με εκτίμησή μου, απ’ τα συμφραζόμενά  του, το ποσό αυτό υπολογίζει ότι θα πλησιάζει τις 500.000ευρώ.
Στο τέλος της συνομιλίας μας κι ενώ αποχωρούσα μου δήλωσε με έμφαση: 
«Αυτό το Νοσοκομείο θ’ αναπτυχθεί και θα τ’ αναπτύξω εγώ…να το θυμάστε»!!!

Αποκλειστικό ρεπορτάζ: Δημήτρης Ντόκας